דלג לתוכן המרכזי
צור קשר

איך לקבל חשיפה טובה בעיתונות

היום כבר כל עורך דין יודע, כי על מנת להיראות ולהיחשף לציבור הרחב, יש צורך להתפרסם במדיות השונות. אין כמו פרסום של מאמר, ידיעה או דעה שלכם בעיתונות, כדי להגדיל את מעגל הלקוחות ולבסס לעצמכם שם ומוניטין איכותיים ומקצועיים יותר. אך על מנת לקבל חשיפה טובה יותר בעיתונות, יש צורך לדעת למי בדיוק לפנות עם הידיעה שלכם, מתי יהיה הטיימינג הנכון לכך וכמובן גם כיצד נכון לעשות זאת. לא לכל עורך דין יש את הזמן והסבלנות הדרושים כדי ליצור את רשת הקשרים הדרושה לצורך כך. לכן על מנת להגדיל את אחוז החשיפה שלכם, מומלץ שתתחילו לעבוד עם איש יחסי ציבור. חשוב כמובן לבחור לעבוד עם איש יח"צ מקצועי ואמין, בעל שנים של ניסיון בתחום והתמחות ברורה בייצוג של עורכי דין. איש יח"צ זה יכיר את כל ההתנהלות המקצועית על בוריה, הוא ידע לאיזה עיתונאי כדאי לפנות בהתאם למצב בשטח וכיצד להעביר את המסר שלכם בצורה הנכונה ביותר. חשוב לזכור כי איש יח"צ חי ונושם את התחום, הוא כבר בנה את רשת הקשרים שלו ובשיחת טלפון אחת הוא מעביר את הידיעה על ההישג המשפטי שלכם לעיתון דה מרקר למשל.

כל הטיפים לחשיפה טובה בעיתונות

כל עורך דין אשר הגיע לפסק דין מוצלח מעונין לפרסם את ההישג הזה בכל המדיות האפשריות. אך לא תמיד נושאים אלו מעניינים את הכתבים השונים, ולכן יש צורך להדגיש בהם את הפרטים הפיקנטיים. כמובן שאם מדובר על לקוח מפורסם, הדבר הרבה יותר פשוט וקל. גם אם מדובר על כספי פיצויים גבוהים במיוחד או תיק שערורייתי בצורה חריגה – כל אלו כבר ימשכו את הכתבים והעיתונאים בעצמם. ברוב התיקים לא מדובר על פרטים פיקנטיים מידי, ולכן יש צורך באיש יח"צ מקצועי ומיומן בתחום, על מנת שידע להציג לכתב את הפרטים החשובים בתיק.
חשוב לזכור כי גם אם לא מדובר בהישג משפטי עצום, מספיק שהתמונה שלכם תופיע לצד אחת הידיעות בכלכליסט או שהשם שלכם יוזכר במאמר כלשהו בידיעות. על מנת להגיע לכך, יש צורך לעבוד עם איש יח"צ המתמחה בתחום המשפט שלכם, ושתהיה לו ההבנה המעמיקה של התחום, וההיכרות עם כל הכתבים והעיתונאים בשטח. איש יח"צ זה כבר ביסס לעצמו מערכת יחסים המבוססת על אמון עם הכתבים הרלוונטיים, דבר המאפשר לו להכניס אייטמים בצורה קלה וחלקה יותר.
חשוב לזכור כי היום כוחו של האינטרנט הוא עצום, רוב האנשים מעדיפים לקרוא כתבות באתר של ווינט, מאשר לקנות עיתון מודפס. לכן כדי להגיע לכתבות באתרי האינטרנט החזקים ביותר, יש צורך לעבוד עם אדם בעל השפעה בתחום. יח"צ מקצועי יכול לדאוג להעביר עבורכם את כל הידיעות הקשורות להישגים המשפטיים שלכם בזמן אמת לכל הכתבים הרלוונטיים, ובכך להשתמש בטיימינג הנכון כדי ליחצ"ן אתכם בצורה האפקטיבית ביותר. 
לסיכום, בעולם של היום חשוב לתת דגש משמעותי על פרסום במדיות השונות. עורך דין שמעוניין להגדיל את החשיפה שלו, חייב לדאוג לפרסם מאמרי דעה שונים ולדאוג שיהיו אזכורים שונים שלו במאמרים ובידיעות השונות באתרי האינטרנט החזקים של היום. היות ולרוב עורכי הדין חסר הידע והזמן הדרוש להתעסק בכך, מומלץ להיעזר בשירותיו של משרד יחסי ציבור המתמחה בעורכי דין. משרד זה ידע לפרסם אייטמים וידיעות שונות הקשורות בהישגיו של עורך הדין במקומות המתאימים, על מנת להגיע לקהל היעד המתאים ביותר. למשל פסק דין הקשור לתחום הכלכלי, חשוב להעביר לכתב המתמחה בתחום ולא לכתב לייף סטייל  לדוגמא.

משרדנו מנהל תיקי יח"צ לעורכי דין ! פנו אלינו עוד היום לפגישת היכרות.