כתבה שפורסמה בדה מרקר ע"י נתי טוקר בנושא שימוש ביח"צ בידיעות בתקשורת.
הכתבה הנ"ל בדה מרקר ממחישה היטב את נחיצותו ויעילותו של איש יחסי ציבור, אשר יידע להעביר בצורה מדויקת את המידע לעיתונאים. קל וחומר, נכונים הדברים בתחום המשפטי והנדל"ני, כאשר הכתבים נחשפים מדי יום לעשרות רבות של הודעות ואין להם ברירה אלא לסנן חלק ניכר מהן.
החוכמה היא, לדעת להעביר את עיקרי הדברים ולא להעמיס על העיתונאי עשרות רבות של עמודים. היכולת שלנו, היא לעזור לעיתונאי להתמודד בצורה קלה יותר עם המידע שמועבר אליו בעזרת עריכה נכונה של הכתבה והגשתה.
לקריאת הכתבה: http://www.themarker.com/advertising/1.2861033