ב-75% מהידיעות בתקשורת מעורב יח"צן – מתוך דה מרקר
כתבה שפורסמה בדה מרקר ע"י נתי טוקר בנושא שימוש ביח"צ בידיעות בתקשורת. הכתבה הנ"ל בדה מרקר ממחישה היטב את נחיצותו ויעילותו של איש יחסי ציבור,
כתבה שפורסמה בדה מרקר ע"י נתי טוקר בנושא שימוש ביח"צ בידיעות בתקשורת. הכתבה הנ"ל בדה מרקר ממחישה היטב את נחיצותו ויעילותו של איש יחסי ציבור,
לקריאת המאמר המלא לחצו כאן כתבה מתוך אתר דה מרקר, 06/07/2020 שיווק לעורכי דין: הכירו את המומחים שיכוונו אתכם להצלחה מטרתו של השיווק לעורכי דין
הנהלות משרדי עו"ד בארה"ב אינן מפלות נשים לרעה, ובתי הספר למשפטים פולטים מדי שנה מספר דומה של נשים וגברים. אז מדוע מהוות הנשים רק 17%
08:56 | 07.9.2006 ניו יורק טיימס מאת אלן רוזן זהו זמן חילופי המשמרות בחברות עורכי הדין האמריקאיות: המתמחים של עונת הקיץ אורזים מיטלטלים, בעוד
האמריקאים אוהבים למדוד כל דבר. נתונים, סטטיסטיקות, דיאגרמות… כל נתון עובדתי יבש הנתמך במספר וכל סקר בעל אספקטים כלכליים בארה”ב, בדגש על התחום המשפטי, זוכה
שאילתא האם רשאי עורך דין להתקשר עם איש יחסי ציבור על מנת שזה יפעל לפרסום שמו של עורך דין בעיתונות הכתובה או בתקשורת אחרת. החלטה
בחירת איש יחסי ציבור, כשלים, לקחים וטיפים – אוקטובר 2012 נושא שיווק וניהול לקוחות במשרד עורכי דין שנחשב בעבר מעבר לתחום, תופס בשנים האחרונות תאוצה רבה
3. אם אתם עורכים תקציר של פסק דין, החלטה או תביעה, צרפו אותם לתקציר (עדיפות לקובץ וורד). הכתבים לא יעלו את התביעה עצמה לאתר 4.
האם לחברת האופנה גולברי אכן נגרם נזק בגלל שהחליטה להיפטר בצורה ברוטאלית ולא מוסרית מהדוגמנית איילת זורר? בשוך הסערה, כנראה שאף אחד לא יזכור את
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דוד מנור תקשורת ויחסי ציבור בע"מ
יד שלום 41, רמת גן.
david@manorpr.co.il
הצהרת נגישות // עיצוב ובניה – המסלול הירוק סוכנות דיגיטל