- נושא המאמר צריך להיות אקטואלי -בעקבות ארועים חדשותיים או פסק דין מנחה וכו'.
- המאמר צריך להיכתב בשפה מובנת, פשוטה ולא כמאמר אקדמי או ככתב תביעה.
- אורך המאמר צריך להיות סביב ה 500 -מילה
- זהו את אתר האינטרנט הרלוונטי לנושא המאמר: חדשות, כלכלי, צרכני, נדל"ני וכו'
- שלחו את המאמר רק לאתר אחד ולא בתפזורת לכולם.
- דברו עם העורך הרלוונטי לאחר שליחת המאמר ושאלו אותו אם הוא מעוניין בפרסומו. במידה שלא – עברו לאתר אחר.
- ציינו בתחילת המאמר את שמכם ואת התחום בו אתם מתמחים.
ב-75% מהידיעות בתקשורת מעורב יח"צן – מתוך דה מרקר
כתבה שפורסמה בדה מרקר ע"י נתי טוקר בנושא שימוש ביח"צ בידיעות בתקשורת. הכתבה הנ"ל בדה