כתבה מתוך אתר דה מרקר, 06/07/2020
שיווק לעורכי דין: הכירו את המומחים שיכוונו אתכם להצלחה
מטרתו של השיווק לעורכי דין הוא לכוון את עורכי הדין לאמצעי התקשורת המתאים שייתן להם את הבמה, או לחילופין לאתר עבורם את הלקוחות באמצעות קמפיינים נכונים ברשתות החברתיות שיפיקו תועלת מרבית במינימום השקעה
אבי יפה, גיא כספי.
כתבה מתוך אתר דה מרקר, 06/07/2020
בעולם הדיגיטלי של היום, שבו כמעט כל משרד עורכי דין מחזיק באמצעים מקוונים לפרסומו, צריך לדעת לבלוט מעל למתחרים. לשם כך, יותר ויותר משרדי עורכי דין נעזרים בשירותיו של משרד יח"צ עם ניסיון וידע מוכחים בתחום.
דוד מנור הוא בדיוק הכתובת. מאז שהקים ב-2003 את משרד "דוד מנור תקשורת ויח"צ בע"מ", הוא הספיק לסייע לעשרות רבות של משרדי עורכי דין לקבל את החשיפה המקסימלית לעבודתם, ובהתאם לכך גם לגייס לשורותיהם עוד ועוד לקוחות נאמנים.
"המשרד הוקם לאחר שזיהינו את הצורך בחשיפה בקרב עורכי דין, את הכיסוי ההולך ומתרחב לעורכי דין בתקשורת ואת הרצון של משרדים למיתוג נכון ולהבלטת הבידול שלהם ביחס למתחרים", מסביר מנור. "בעידן שבו התקשורת שולטת כמעט בכל תחום בחיינו ומעצבת את דעת הקהל, אסור לתת ליד המקרה לטפל בידיעה הקשורה ללקוח, לאיש ציבור ולמשרד".
ודוד יודע על מה הוא מדבר. ניסיונו רב השנים כבר הראה לו שמספיקה כותרת גרועה אחת, השמטת קרדיט של עו"ד, שכחה או סתם חוסר ניסיון של המשרד, כדי להחמיץ את המטרה. "המיתוג האישי הוא אחד מהדברים החשובים ביותר למשרדי עורכי דין", מדגיש מנור. "הוא חלק ניכר מהמוניטין שלהם. היום מומחה הוא לא רק מי שמנצח בבית המשפט או משיג עסקה טובה ללקוח, אלא מי שהתקשורת מכתירה כמומחה. כשמדובר בעורך דין שאין לו כמעט אזכורים בגוגל, הדבר עלול להוות מכה קשה למוניטין המקצועי שלו, וכפועל יוצא מכך, לפרנסתו".