שירותי המשרד

יחסי ציבור ותקשורת

משרד דוד מנור דואג לפרסום נושאים בעלי עניין ציבורי, יוזם כתבות ומאמרים, ומעל הכל – הופך את משרדך למומחה בתחומו.
במסגרת ההתקשרות עם משרד עורכי הדין, מעניק דוד מנור:

בשל העיסוק היומיומי בהעברת חומרים לתקשורת, יש למשרד ולדוד מנור באופן אישי, קשרים והיכרות קרובה עם מרבית הכתבים והעורכים הרלוונטים בתחום – מה שמקל על הכנסת ידיעות לתקשורת באופן הראוי והנכון.

אופן העבודה:

העבודה מול המדיה מורכבת משלושה חלקים מרכזיים, אותם יש לקדם במקביל:

ליווי עסקים

ליווי שוטף של עסקאות, כתבי תביעה, כתבי הגנה, החלטות, תכתובות טרם הגשת תביעות וכו', הנוגעות לפעילות המשרד ומעניינות את הציבור.

דיווח על הופעת עורכי דין מהמשרד בכנסים מקצועיים, הרצאות, ליווי גופים בעסקאות, ליווי מו"מ, דיווח על פעילות למען הקהילה, פרסום שמות של חברות או לקוחות חדשים ששכרו את שירותי המשרד (ככל שניתן),

הודעות על הצטרפות עורכי דין למשרד ועוד.

ייזום תגובות ומאמרים לתקשורת היומית ולעיתונות מקצועית בנושאים בהם המשרד מתמחה, קידום כתבות על נושאים שהמשרד מעורב בהם.

כדאי שלפחות אחת לשבועיים-שלושה אחד מעורכי הדין יכתוב מאמר מקצועי ומלומד.

ניתן להעניק טיפים ועצות משפטיות למדורי משפט, צרכנות פיננסית, קריירה וכו'. מעקב אחר פרסומים בתחומים הנוגעים למשרד ויצירת תגובות מהירות בנושא.

הפעילות היזומה תהיה צמודה ככל האפשר לאקטואליה ותכלול כאמור, פרסומים בעיתונות הכתובה, עלייה לתוכניות אקטואליה ברדיו, השתתפות בתוכנית טלוויזיה מתאימה וכו'.

פעילות יזומה

פנייה לעיתונות

הפניית העיתונות אל המשרד לקבל חוות דעת מקצועיות בנושאים ובכתבות שהתקשורת יוזמת.

קיום ישיבות

ישיבה שבועית עם נציגי המשרד. בישיבה יועלו וייסקרו התיקים והנושאים שעל סדר היום, יוחלט אילו מהם ניתן לפרסם באמצעי התקשורת ובאיזה אופן. יקודמו לפרסום אך ורק נושאים/תיקים אשר עליהם יינתן על ידכם אישור לפרסום.

בישיבה יועלו על ידי דוד מנור ונציגי המשרד נושאים שקשורים למשרד וללקוחות המשרד, באופן ישיר או עקיף, אותם ניתן גם כן לקדם לכתבות בתקשורת.
בנוסף לישיבות, יתקיים קשר רציף עם המשרד (טלפונים, פקסים, מיילים) על מנת להתעדכן בהתפתחויות לא מתוכננות.

נציגי המשרד ישתדלו, עד כמה שניתן, לעדכן את דוד מנור בכל הגשה של תביעה, כתב הגנה, קבלת פס"ד או החלטה, תכתובת מול גורמים וכו' לפני מסירתם, עסקאות, על מנת שניתן יהיה להגיע ראשונים לכלי התקשורת ולזכות במלוא הקרדיט הראוי למשרד.

יעדים

מיצוב המשרד כמומחה בתחומו.
שימת דגש על הבידול של המשרד ממשרדים אחרים – מה יש לי להציע שלאחרים אין.
פנייה למגזר העסקי וללקוחות פוטנציאליים על ידי פרסומים נכונים בעיתונות הכלכלית, בעיתוני נישה שמגיעים לקהל יעד וכו'.
חיזוק תדמיתו של המשרד בקרב הלקוחות הקיימים – הלקוחות חשים שהם נמצאים בידיים טובות, כאשר המשרד שמייצג אותם מופיע בתקשורת ומסתמן כמקצועי ביותר.
הגדלת מאגר הלקוחות של המשרד על ידי פרסום מאמרים וחוות דעת בצינורות הנכונים.

דילוג לתוכן