- ערכו תקציר של הידיעה באורך עמוד אחד מקסימום (300-400 מילה) בקובץ וורד, והתחילו אותו כך שהמסר העיקרי יהיה כבר בפתיח ואף רצוי בכותרת.
- אל תכתבו את התקציר ב"משפטית" אלא בעברית פשוטה וברורה
3. אם אתם עורכים תקציר של פסק דין, החלטה או תביעה, צרפו אותם לתקציר (עדיפות לקובץ וורד). הכתבים לא יעלו את התביעה עצמה לאתר
4. כתבים לא אוהבים לכתוב על ארועים ישנים. אם הגשתם תביעה או קיבלתם פס"ד, נסו לדברר זאת באותו יום או למחרת, ולא להמתין יותר מדי.
5. ציינו במייל במפורש כי יש לתת קרדיט לעו"ד (שמכם ושם המשרד) , במידה והידיעה תתפרסם
6. כתבים אוהבים ידיעות בלעדיות. לידיעה בלעדית יש סיכוי טוב יותר להיכנס מאשר לידיעה שהופצה לכולם.
7. . אם אכן סיכמתם עם הכתב על ידיעה בלעדית, לא בושה לבקש תמונה שלכם. לידיעה שמלווה בתמונה שלכם לעולם יהיה אפקט חזק יותר.
8. . אם פרסום הידיעה מתעכב ביותר מיומיים, הסבירו לכתב בצורה מנומסת כי אתם עוברים הלאה לכלי תקשורת אחר. מסוכן להחזיק ידיעה בלעדית זמן רב, כי היא עלולה להתפרסם במקום אחר ללא הקרדיט שלכם
9. ידיעה בעלת אופי כלכלי כדאי לפרסם בעיתון / אתר כלכלי יומי כגון: דה מרקר, גלובס, כלכליסט וכו'.
10. לוו את שליחת ההודעה לכתב בטלפון או בסמס לוודא קבלתה